NyAlAy
အခ်ိန္ေပး၍ လာေရာက္ဖတ္ရႈသူမ်ားကို ေက်းဇူး အထူးတင္ရွိပါတယ္။ ႏွစ္သစ္မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ ၿငိမ္းခ်မ္းၾကပါေစ....

Jun 27, 2009

ကုသိုလ္အတူယူရေအာင္

ဒီပို႔စ္ကေတာ့ ဆရာေတာ္ဦးေကာ၀ိဒရဲ႕ ပညာေရးဒါနေလးမွာ က်မတို႔လဲ တတ္ႏိုင္တဲ့ဘက္က ၀ိုင္း၀န္းပံ့ပိုး ပါ၀င္ၾကဖို႔ တိုက္တြန္းႏိႈးေဆာ္ခ်င္လို႔ပါ။ က်မတို႔ႏိုင္ငံမွာ နည္းပညာ ဖံြ႕ၿဖိဳးတိုးတက္တာ ေနာက္က်ေနပါတယ္၊ လံုး၀ကို ေနာက္က်က်န္ရစ္ေနတဲ့ ၿမိဳ႕နယ္ေတြကလဲ အမ်ားႀကီး ရွိေနၾကပါတယ္။ က်မတို႔ႏိုင္ငံဟာ စားေရးအတြက္သာ လံုးပန္းေနၾကရတဲ့အတြက္ တစ္ေန႔စားဖို႔ကို မနည္းရွာေဖြ ရုန္းကန္ေနၾကရတဲ့ သူေတြ ဒုနဲ႔ေဒးပါ၊ ပညာေရးဟာ ၀မ္းေရးအရင္ေျပလည္မွ တတ္ႏိုင္ၾကတဲ့သူေတြပါ။ က်မတို႔ေတြကေတာ့ အဲ့ဒီလိုအပ္ခ်က္ေလး အနည္းငယ္ ျပည့္၀ေနတယ္လို႔ ဆိုရပါမယ္၊ ဒါကလဲ ေရွးေရွးက ျပဳခဲ့ရတဲ့ ကုသိုလ္ေတြေၾကာင့္ပါ။ ပညာေရး ခ်ဳိ႕တဲ့ေနၾကတဲ့ ေနရာေတြအတြက္ ဆရာေတာ္ရဲ႕ ပညာဒါနေလးဟာ မြန္ျမတ္လွပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေရရွည္ရပ္တည္ႏိုင္ဖို႔ကေတာ့ ေစတနာရွင္ အလွဴရွင္ေပါင္း ေျမာက္ျမားစြာ လိုအပ္ေနဦးမွာပါ။ ဆရာေတာ္ရဲ႕ ပညာဒါနေလးမွာ က်မတို႔ေတြလဲ တတ္ႏိုင္သေလာက္ေလး မိမိတို႔ အသံုးစရိတ္ထဲကေန (၅ / ၁၀) ရင္းဂစ္ ေလာက္ကေန စၿပီး စုေပါင္း လွဴဒါန္းသြားၾကရေအာင္လို႔ က်မဘေလာ့ဂ္ကို လာေရာက္ ဖတ္ရႈေနၾကတဲ့ စာဖတ္သူေတြေရာ ဘေလာ့ဂါေတြကိုပါ တိုက္တြန္းပါရေစ.... က်မဘေလာ့ဂ္ေလးက လာဖတ္တဲ့သူ နည္းပါးလွပါတယ္၊ သို႔ေသာ္ ဒီဘေလာ့ဂ္ေလးကေန ကုသိုလ္ရရင္ျဖင့္ က်မ ၀မ္းသာရမွာပါ။

ဘုန္းဘုန္းကေတာ့ သူ႔ရဲ႕ ရည္ရြယ္ခ်က္နဲ႔ ပညာဒါနအတြက္ လုပ္ေဆာင္ေနတဲ့ လုပ္ငန္းေတြကို ဘေလာ့ဂ္ ေရးၿပီး တင္ထားပါတယ္၊ အဲ့ဒီမွာလဲ သြားေရာက္ ေလ့လာဖတ္ရႈႏိုင္ပါတယ္ေနာ္။

ဒီ့ျပင္ႏိုင္ငံေတြက ဦးေဆာင္ၿပီး ေကာက္ခံေနသူေတြေၾကာင့္ အလွဴေငြေတြ ထိုက္သင့္သေလာက္ ရေနၾကပါၿပီ။ က်မ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွာ အလွဴေကာက္ခံေနတဲ့ မ၀ါ ရဲ႕ဘေလာ့ဂ္မွာ ဒီပို႔စ္ေလးကို လင့္ခ္ယူၿပီး ျဖန္႔ေ၀ပါတယ္၊ ဖတ္ၾကည့္ၾကပါဦးေနာ္။ မ၀ါက ေကာက္ခံရရွိခဲ့တဲ့ အလွဴေငြေတြကို မလွဴဒါန္းရေသးတဲ့သူေတြ အားက်ေလာက္ေအာင္လဲ အလွဴရွင္မ်ားစာရင္း ဆိုၿပီး တင္ျပထားပါေသးတယ္။ ခုလို ဘေလာ့ဂါေတြ စုေပါင္းၿပီး မိမိတို႔ တတ္ႏိုင္သေလာက္ အလွဴေငြေလးေတြ ထည့္၀င္ၿပီး လွဴဒါန္းေနၾကတာ အားရစရာေကာင္းပါတယ္။

မေလးရွားႏိုင္ငံကေတာ့ ဦးေဆာင္ၿပီး ေကာက္ခံမယ့္သူ ခုထက္ထိ မရွိေသးပါဘူး၊ ဒီႏိုင္ငံမွာ Banking System ကို အသံုးျပဳေပမယ့္ က်မတို႔လို အခ်ိန္မေပးႏိုင္တဲ့ သူေတြ၊ ဘဏ္ပိတ္ခ်ိန္နဲ႔ အလုပ္နားရက္ ထပ္တူက်ေနတဲ့ သူေတြအဖို႔ေတာ့ သီးသန္႔ႀကီး ဘဏ္သြားဖို႔နဲ႔ ေကာက္ခံတဲ့သူဆီကို ေငြလႊဲဖို႔ဆိုတာ ဘယ္လိုမွ မျဖစ္ႏိုင္ပါဘူး။ အဲ့ဒီေတာ့ က်မ စဥ္းစားထားတာေလးရွိေတာ့ ရွိပါတယ္၊ လွဴခ်င္တဲ့သူေတြက က်မကို ယံုၾကည္ၾကမယ္ ဆိုရင္ျဖင့္ က်မက ပို႔စ္တစ္ခု ထပ္ေရးၿပီး တင္ေပးပါ့မယ္။ က်မလဲ ဘုန္းဘုန္းဆီ တိုက္ရိုက္ဆက္သြယ္လို႔ မရေသးတဲ့အတြက္ ဘာမွ မေျပာလိုေသးပါဘူး။ အလွဴေငြကို တျခားလူေတြဆီက ေကာက္ခံလို႔ မရခဲ့ရင္လဲ ဘုန္းဘုန္းနဲ႔ ဆက္သြယ္ၿပီး က်မတစ္ေယာက္တည္းပဲ တတ္ႏိုင္သေလာက္ လွဴဒါန္းဖို႔ ရည္ရြယ္ထားပါတယ္။

က်မတို႔လဲ ကုသိုလ္ယူၾကရေအာင္လို႔ ထပ္မံၿပီး တိုက္တြန္းပါရေစ...
အားလံုးကို ခ်စ္ခင္ေလးစားလ်က္..
*****

2 comments:

သီဟသစ္ said...

မေလးကလူေတြ အတြက္လဲ အဲလုိဦးေဆာင္လုပ္ေပးတာ ေကာင္းပါတယ္ မညေလးေရ

ခင္မင္စြာျဖင့္
သီဟသစ္

ahphyulay said...

သာ...ဓု၊သာ..ဓု၊သာဓုဗ်ာ။
လွဴယင္ရလိုက္တာဗ်၊ ဒါကိုလူေတြကကုန္တယ္လို ့
တြက္ၾကတာမ်ားေနတယ္။ရလိုက္တာကိုမသိ
ၾကလို ့ၿဖစ္မွာပါ။

 
Looking for something? Try :::